fredag den 15. marts 2013

Lidt af hvert

Så blev det 39+1... og stadig ingen baby. Var ellers overbevist om at hun ville komme før tid. Det kan hun selvfølgelig stadig nå da der er en lille uge endnu, men Marilou blev jo bare født i uge 39 lige ud. Det er godt nok nogle mærkelig følelser man sidder med. Jeg vil super gerne bare have den her fødsel overstået da man '
jo så slipper for de der dumme tanker når man ligger sig til at sove. MEN jeg ved jo også hvad det indebære at det "bare" skal overståes. Jeg frygter virkelig den her fødsel. Jeg ved jeg får en super dejlig lille pige ud af det,og at tingene igen kan blive nomaliseret for Marilou, men det har jeg bare svært ved at fokusere på.  Glæder mig slet ikke til smerterne :(

En lille optur her i disse dage er at jeg vandt en giveaway! Min aller første og så ved jeg ikke engang hvad det er. Det er da super spændende og jeg glæder mig til finde ud af hvad det er. Lucky number 69
Sidst men ikke mindst så har jeg også fået min første faste læser. Blev som en hel lille pige der rendte rundt og fniste da jeg fandt ud af det. Kæresten troede jeg var blevet tosset. Men det er da fedt at få prøvet det :)

Når det var de 10 min afbræk. Tilbage til " Nu må du gerne komme lille baby" hvorefter tanken "Bliv du bare derinde lidt længere" kommer. Jeg glæder mig ikke til at føde!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar