lørdag den 9. marts 2013

Endelig fik jeg en ny... overlocker

 Yay! Så fik jeg en ny overlocker. Jeg har en PFAFF men vi er aldrig blevet helt gode venner så efter et par dages søgning kunne jeg jo konstatere at den bedste på markedet var en Bernina 700D eller 800, og så gik jagten igang. Jeg kontaktede kjærgaards via email da jeg kunne se de havde en brugt til salg til 1800, men den havde de så ikke alligevel. Noget med at ligeså snart de landede på hjemmesiden så var de solgt :s Han kunne dog give mig et tilbud på en splinter ny 700D. Hvis han fik min PFAFF så kunne jeg købe 700D for 3.400. Jeg syntes det er mange penge og bruge så jeg valgte ikke at benytte mig af det tilbud. Omkring 1 marts fandt min kæreste så 700D i hjørring til 2400 på G&G. Jeg havde sådan set ikke regnet med at vi ville komme omkring Hjørring nu med fødslen om hjørnet, kærestens nye arbejde og så lige det med pengene. Sad så igår og savlede over billederne som sælgeren havde sat op da kæresten sagde, at hvis jeg kunne presse hende i prisen så kunne vi hente den lørdag. Jeg byder så 2000 for den hvilket jeg syntes er en fair pris, men hun svare ikke! Åhh den ventetid. Kigger jævnligt på min telefon for og se ad om der tikker en mail ind men intet sker der :( Den lange nat går og jeg beslutter for at skrive en sms til hende i stedet. Efter lidt forhandling bliver vi enige om prisen. Får marilou passet og så afsted med os. Her er vidunderet så: 



Hun er bare så skøn at sy på.

 Jeg nåede lige at få lavet en nu hoody til prinsesse Lu igår. Lidt overrasket over hvor hurtigt den var og lave, og hun kan i hvert fald vokse i den >_<


Jeg modtog også min nye KAM maskine plus knapper som jeg havde bestilt fra tyskland. Jeg modtog dog dobbelt bestilling og har kun betalt for en, men tror det sted jeg bestilte fra sender FØR de modtager betaling hvilket er meget mærkeligt. Jeg havde nemlig lidt problemer med at finde ud af om jeg ville betale via bankoverførelse eller via paypal. Siden har ikke nogen "fortryd" knap så du kan ikke slette dine ordre. Så nu står jeg og skal have sendt den ene pakke retur. Hvilket rod! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar