mandag den 4. marts 2013

Sommerkjoler og en enkelt nederdel

Så blev jeg endelig færdig med den sidste kjole og jeg havde ret. Pasformen er meget bedre denne gang. Jeg syntes egentlig også at den er blevet meget bedre nu når den har fået lidt mørkeblåt i sig. Jeg er ret tilfreds med det færdige resultat og det er prinsessen også. Det bliver dejligt her til sommer hvor hun kan få den på. Så må vi bare håbe vi får en sommer med massere sol og varme.
Ellers så går tiden bare med at vente. Jeg hedder i skrivende stund 37+4 så det er lige om hjørnet at det sidste medlem af familien melder sin ankomst. Marilou er født i uge 39 så regner heller ikke med at skulle føde til tiden denne gang. Jeg glæder mig til at slippe med den store mave. Jeg egner mig ikke rigtig til at være gravid. Har været syg det meste af denne graviditet. Først med kvalme som først begyndte at slippe omkring 7½ måned og så med en muskelstramning i mit ben som gør jeg har svært ved at gå. Vi har heller ikke haft den bedste vinter her i The Bronx. Kommunen har ikke rigtig gidet og fjerne sne fra de små veje så jeg har simpelthen ikke turde cykle Marilou i dagpleje. Det er farligt nok at cykle på rent is når man er alene på cyklen, men når man så har top mave og en unge bagpå så er det bare en suicide mission.Jeg kan også mærke på Marilou at hun savner sin dagplejemor så det bliver godt når tingene bliver normaliseret.




Jeg fik også lige lavet en nederdel til Marilou. Hun er helt tosset med at danse/snurre rundt så nu kan hun gøre det med stil. Det er bare en ganske alm sol nederdel og det bliver jo ikke nemmere når man kan finde en side på nettet der kan udregne det hele for en. I tilfælde af at andre ikke kender siden så er det denne side: moegungen.dk. Stoffet er noget restestof efter en sommer kjole jeg har.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar