søndag den 19. maj 2013

Jeg ELSKER Ottobre

 Ja overskriften siger det hele. Jeg elsker simpelthen det blad. 4 gange om året er bare ikke nok. Det er jo først fra jul af at jeg har fået øjnene op for det her blad så har kun 3 blade.. suk. De er umulige at finde brugt og de koster kassen fra nye af. Så hvis du har nogle du gerne vil af med så køber jeg dem gerne :D

Her er lige sidst skud fra symaskinen. Den har egentlig være næsten færdig i et par dage nu, (mangler trykknapper) men datteren gad ikke lege model før nu. Den er fra det seneste Ottobre blad, 3/2013. Jeg har selv lavet mønsteret større så Lu kan passe det. Den er lavet med ærmer denne gang, så den bliver mere kjole agtig og med matchende underbukser til.










Planen er nu at jeg skal i gang med at lave det større tæppe til Marilou. Jeg håber det når at blive færdig til hendes fødselsdag, men det er et større arbejde så nu må vi se. Jeg blev færdig med at lave matematikken ( Morten gjorde) igår så nu er det bare at klippe ud. Jeg håber jeg har nok retro stoffer til det. Der er jo sådan set et til tæppe der skal laves når det her er færdigt. Lillesøster skal jo også have et, men der har jeg vel 3 år at løbe på? Ville ellers være fedt hvis det var færdigt til hendes dåb, men jeg tror det ikke. Jeg vil ikke engang prøve om jeg kan nå det. Der er jo 12 felter der skal broderes først med navn og divs faktaer.
Jeg har også en barnevognspude jeg skal have lavet. Maddie er en pige der vil op og se verdenen så en pude skal der til!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar